This is a repeating event

05mei20:1510:30Musical Vereniging Abbekerk

Evenementsdetails

Vanaf 5 mei starten de wekelijkse repetities van musicalvereniging Abbekerk.

Legally blonde is het verhaal van de blonde Elle Woods. Zij leeft een zorgeloos leven in het zonnige Beverly Hills. Ze heeft hippe vrienden, ze draagt de laatste designerfashion en ze heeft het coolste vriendje van haar high school, Warner Huntington III. Totdat Warner haar tegen alle verwachtingen in dumpt! Hij vindt haar te dom en te blond en ze schaadt daarmee zijn toekomst.

Dan neemt Elle het heft in haar eigen, perfect gemanicuurde, handen en volgt hem naar Harvard. Het keurige Harvard schudt op zijn grondvesten en kleurt voor eens en altijd blond. Legally Blonde is jong, hip, blond en barst van de glamour en bling bling!

Voorstellingen: 24, 25, 30 en 31 oktber 2015 in Theater de Nieuwe Haven, Abbekerk

Meer

(Dinsdag) 20:15 - 10:30(GMT+00:00)

Evenement georganiseerd door