Verenigingen

Wij zijn AZOV Musicals!

Een amateur musicalvereniging uit West-Friesland met ruim 35 leden en één gemeenschappelijke passie: musical. Ons doel is zo veel mogelijk mensen op een laagdrempelige wijze kennis te laten maken met musical en alle facetten hiervan, of het nu op het toneel is, in de zaal of achter de schermen. De shows worden begeleid door professionele muzikanten, regie, choreografie, licht en geluid.

Onze thuisbasis is het dorpshuis ‘De Nieuwe Haven’ in Abbekerk, waar we iedere dinsdagavond repeteren en ook de shows opvoeren.

Meer informatie en kaartverkoop op onze website.

Badminton Vereniging Abbekerk – U.N.O –

Ben jij op zoek naar DE Badminton vereniging in West Friesland?

De letters U.N.O staan voor Uiterst Nuttige Ontspanning en dat is precies waar het bij ons om draait. In een ongedwongen en gemoedelijke sfeer beoefenen wij 1 keer in de week onze favoriete sport: Badminton!!

Wekelijks op de donderdagavond 20:30 te vinden in de Gymzaal, waar sportief de rackets gekruist worden. Aangesloten bij (overkoepelende organisatie) Nadere info bij het secretariaat van UNO: Email: uno@abbekerk.eu

Kijk op de website voor meer informatie en meld je aan voor een proefles:

(moet nog info over komen)

Billiards_balls

Biljartvereniging Steeds Hoger

Speelt op dinsdagavond in de foyer van het Dorpshuis van 20.00 tot 22.30 uur. Er wordt 3x per maand libre gespeeld en op de laatste dinsdag van de maand bandstoten.  Meer informatie: fdevries2@quicknet.nl

(moet nog info over komen)

Volg lessen in het Naaicafé en leer je eigen kleding maken!

Volg naailes in ons Naaicafé in het Dorpshuis Abbekerk! Vergelijkbaar met normale naailessen, kun je bij ons tijdsvakken reserveren in het Naaicafé. We hebben 6 tafels met gereedschap en machines beschikbaar.. Ook is er altijd een modeontwerpster aanwezig om je te helpen met je projecten op je eigen niveau.

Openingstijden Naaicafé

Donderdag  van 12.00 uur tot 13.30 uur

1149067_206703666163144_810099842_n(1)

Steeds Voorwaarts biedt voor alle leeftijden volop sportieve mogelijkheden: gymnastiek, turnen, aerobics, conditie voor senioren en streetdance. Plezierig sporten in een ongedwongen sfeer onder gemotiveerde, vakbekwame leiding. Meer informatie: www.steedsvoorwaarts.nl. E-mail: info@steedsvoorwaarts.nl

customLogo.gif

Stichting Historisch Abbekerk houdt zich bezig met de geschiedenis van dit fraaie Westfriese lintdorp.Regelmatig zijn er bijeenkomsten en lezingen in het Dorpshuis. Meer informatie: www.historischabbekerk.com. Email: abbekerk1414@gmail.com

Het koor treedt ongeveer 1x per maand op in Bejaarden- en/of verzorgingshuizen. Het repertoire bestaat hoofdzakelijk uit Nederlandstalige melodieën, maar er worden ook Duitse en Engelse songs gezongen. Meer informatie: koorallerhandeabbekerk@gmail.com

debunker

is een jongerenorganisatie die in een eigen zaal (De Bunker) in het Dorpshuis voor de jongeren feesten en bijeenkomsten organiseert.

Vaak voorzien van dj’s of live Music.

Meer info en programma www.de-bunker.nl.

Contact: jc.debunker@quicknet.nl

Ondernemersvereniniging Abbekerk-Lambertschaag. Houdt bijeenkomsten en zorgt voor evenementen zoals Sinterklaasintocht en de jaarlijkse puzzelrit.

Meer informatie: telefoon 0229-583415

Wat doet Tai Chi met je lichaam?

Je vergroot je lichaamsbewustzijn en komt tot rust door het langzaam uitvoeren van de bewegingen. Doel van de oefeningen is lichaam en geest in balans te brengen en de energie in het lichaam zo goed mogelijk te laten stromen. Tai Chi is geschikt voor jong en oud. Het werkt meestal het beste als je het regelmatig doet.

Donderdag vanaf 9.30 uur

Recreatie Volleybal Vereniging Abbekerk-Lambertschaag speelt op maandagavond van 20.45 tot 22.15 uur in de Gymzaal van het Dorpshuis. Meer informatie: reval.abbekerk@gmail.com

Logo-NBvP

Een gezellige vereniging, die deel uitmaakt van de NBvP.

Van september tot mei zijn er informele bijeenkomsten, waarbij gastsprekers boeiende onderwerpen aanboren. Ook wordt info gegeven over workshops en andere activiteiten.

Meer informatie: www.plattelandsvrouwennet.nl.